تشکیل کارگروه گردشگری برای بسطام در سمنان ضروری است
شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه

وی با بیان اینکه شهر نمونه گردشگری بسطام از توانمندی جذب گردشگر در سطح بین المللی برخوردار است، افزود: حوزه گردشگری بیش از دیگر فعالیت های موجود در کشور نیازمند حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی است .
مدیرکل دفتر مناطق نمونه و زیرساخت های گردشگری کشور ادامه داد: بخش گردشگری بالاترین حجم حضور بخش خصوصی را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: دولت درصدد است با فراهم سازی زیرساخت ها، واگذاری زمین و آنچه در اختیار حاکمیت است، تخفیف و یا اغماض در عوارض آنها از طریق شهرداری ها، به این بخش کمک کند.
در این نشست شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نمونه گردشگری بسطام نیز اقدامات این شهرداری در جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های مشارکتی را تشریح کرده و خواستار ایجاد هماهنگی بین بخشی در دستگاه های اجرایی مختلف شدند.
تشکیل شورای گردشگری در سطح شهرستان، فراهم ساختن زیرساخت ها و نیز حمایت بیش از پیش دولت از سرمایه گذاران برای رفع مسائل و مشکلات از خواسته های شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بسطام بود.
سرمایه گذاران مجموعه های گردشگری شهر بهشت، کهکشان و دالاهو نیز در این نشست در مورد مشکلات و درخواست های خود مطالبی بیان کردند.
مدیرکل دفتر مناطق نمونه و زیرساخت های گردشگری کشور از جاذبه های تاریخی، مذهبی، عرفانی و طبیعی منطقه از جمله مجموعه تاریخی بسطام، آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی، جنگل ابر و مجموعه های گردشگری شهر بهشت، کهکشان و دالاهو بازدید کرد.
شهر بسطام یکی از 14 شهر نمونه گردشگری کشور است که در خردادماه 1386 در جلسه هیئت وزیران به استناد ماده هشت قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، به عنوان شهر نمونه گردشگری معرفی شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 21 مهر 1394برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب